RSS

Halucinatii !

05 Mar

Deschid  usa, fac  cativa pasi

Intru  in camera,dar ma  trezesc in oras,

Blocurile cad,se prabusesc .

Inchid  ochii, parca  innebunesc

Deschid ochii,sunt la  mine in  pat,

Ma  uit in jur,sunt prea dezorientat…

Incerc sa-mi dau seama  ce  s-a  intamplat

Am  visat sau nebunia m-a  afectat !?

Vreau  cheia  sa  deschid usa  imaginara,

Ce ma  va   duce   spre lumea  reala  !

Aici scrie  mare’’ZOO’’ frate,nu-s  animal

Mai  bine  ma duc la inchisoare ca  un  criminal .

Delirez parca  prea mult, parca  sunt  dus

Dus in  alta  lume, la chinuri supus…

Halucinatiile nu  inceteaza  sa apara,

Vreau  sa  plec, sa  ma duc  afara

Dar mi-e  frica sa  nu  cada  pe  mine

Sa  nu-mi cada norii in cap sau poate  o cladire….

 

 

 

 

Hai  ma  coae, ce  vis    a  mai  fost   si  asta  !?

 

 

 
Un comentariu

Scris de pe Martie 5, 2011 în Aberatii, Uncategorized

 

Etichete: , ,

Un răspuns la „Halucinatii !

  1. Loli

    Martie 9, 2011 at 9:38 am

    😡
    absolut superb

     

Lasă un răspuns

 
