RSS

A luat sfarsit

19 Mar

Povestea s-a incheiat

Gandul meu e tot la acel baiat,

La zilele cu soare,in brate il tineam

Si il alintam cum doar eu stiam.

De azi vor fi doar amintiri

orice fata trece si prin despartiri…

Nu voi mai incerca sa iubesc,

Voi uita tot ce mi-am dorit,ce imi doresc .

Voi uita de el, macar voi incerca…

M-il voi scoate din minte, chiar de nu voi putea

Nici un baiat locul nu-l va ocupa .

Sa primesc pe altcineva in suflet nu voi putea !

Locul li va ramane gol, intunecat

Sperand ca se va intoarce chiar de a plecat .

Amintirile cu el ma distrug,

Vreau sa le scriu, sa le ard pe rug

Sa dispara cu fuumul ce se pierde,

Dar mi-e frica ca el acum nici nu ma mai vede !

 
2 comentarii

Scris de pe Martie 19, 2011 în Aberatii, sfarsit

 

Etichete: , ,

2 răspunsuri la „A luat sfarsit

  1. mihaipopaback

    Martie 19, 2011 at 8:27 pm

    impresionat… ai niste idei foarte complexe, puse in texte…

     
  2. Loli

    Martie 20, 2011 at 1:49 pm

    ma regasesc complet
    10 pentru idei
    tine`o tot asa !!

     

Lasă un răspuns

 
